تاریخ:
شنبه/۸ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

اماکن رفاهی

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران در سیمان سپاهان

✍️ به گزارش روابط عمومی سیمان سپاهان، طی مراسمی با حضور مهندس معینیان مدیر عامل، امام جماعت و جمع کثیری از نمازگزاران و بسیجیان شرکت سیمان سپاهان، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطر شهدا، ایثارگران و آزادگان سالهای دفاع مقدس با روایتگری رزمنده و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس سرهنگ پاسدار اصغر رحیمی در مسجد شرکت سیمان سپاهان برگزار شد.

🔹 در این مراسم سرهنگ رحیمی، رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: رویدادهای هشت سال دفاع مقدس نه تنها در تاریخ ایران جایگاه ویژه‌ای دارد بلکه خاطرات تلخ و شیرین آن تا همیشه در ذهن آنان که این دوران را از سر گذرانده اند، می‌ماند.

🔶 این پیشکسوت مقاومت با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای از معارف والای انسانی و اسلامی است، یادآور شد: امنیت جمهوری اسلامی ایران با وجود دشمنان زیاد در سایه لطف الهی و تدابیر مقام معظم رهبری حفظ شده است و هم اکنون ما وظیفه داریم برای پاسداشت زحمات و تلاش شهدای هشت سال دفاع مقدس از این امنیت پاسداری و حراست کنیم.

🔶 وی خاطرنشان کرد: بازگویی و بازخوانی خاطرات و زندگینامه ایثارگران و شهدا، ما را با اعتقادات قلبی و سبک زندگی آن‌ها بیشتر آشنا می‌کند.

DSC 9427
DSC 9444
DSC 9447
DSC 9460
image