تاریخ:
شنبه/۸ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

امور ورزش

دیدار مدیرعامل سیمان سپاهان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مبارکه

✍️ به گزارش روابط عمومی سیمان سپاهان همزمان با هفته بسیج، مهندس معینیان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت با سرهنگ پاسدار سید فضل اله بهرامی دیدار کرد.

🔴 در این نشست که در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه برگزار شد مهندس معینیان مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، بسیج را طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب شجره طیبه انقلاب نامید و همچنین با یادآوری رشادت های بسیجیان در طول 8 سال دفاع مقدس، عرصه دفاع را ادامه دار عنوان کرد و گفت: امروزه در تمام عرصه های از جمله اقتصادی، فرهنگی و هنری نیز نیاز به روحیه بسیجی وار داریم.

🔺 وی افزود: سپاه و بسیج در مقاطع سخت و حساس همواره در کنار مردم شریف ایران بوده اند. و اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان نبود امروز سرنوشت دیگری برای کشور رقم می خورد.

🔷 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه سرهنگ بهرامی در این نشست با بیان اینکه :بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است گفت : بسیج مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است و شواهد نشان می دهد بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته فراوانی دارد، و اگر شناخته شود و مورد تکریم و حمایت و هدایت و مدیریت قرار گیرد، می توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد.

🔹در پایان سرهنگ بهرامی ضمن تشکر از مدیرعامل و هیات همراه حضور در عرصه تولید را جهاد اقتصادی دانستند و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند .

 06302ba2 dcd2 4ce0 b458 5dbe1ee26e69