تاریخ:
شنبه/۸ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

پرتلند نوع 5

نشست کاربردی مدیران شرکت سرمایه گذاری غدیر با حضور جمعی از مدیران هلدینگ ها و شرکت های تابعه غدیر

🔶 *نشست کاربردی مدیران شرکت سرمایه گذاری غدیر با حضور جمعی از مدیران هلدینگ ها و شرکت های تابعه غدیر روز شنبه 6 خرداد ۱۴۰۲ در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد. این نشست با هدف تبادل تجربه و اطلاع رسانی از جدیدترین دستاوردها و برنامه های شرکت سرمایه گذاری غدیر و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد برگزار شد.*

🔹در این نشست دکتر مازیار حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در سخنرانی خود به چشم انداز و افق غدیر پرداخت و از تلاش های شرکت برای تبدیل غدیر در تراز جهانی خبر داد. دکتر حسینی با اشاره به رویکردهای نوین مدیریتی گفت: غدیر با استفاده از روش های مدیریت کلاس جهانی، بهبود فرآیندها، کاهش هزینه ها، بهینه سازی منابع و توجه به کارآفرینی و نوآوری، به یک شرکت پویا، کارآمد و پاسخگو تبدیل می شود.

🔸سردار سید مجید ابن الرضا مدیرعامل ساتا نیز در این نشست از برنامه های ساتا برای مدیریت و حفظ انضباط مالی در شرکت های تابعه سخن گفت.

🔹 *در ادامه این نشست از لوگو جدید غدیر که با الهام از نام و فلسفه شرکت طراحی شده است و پروژه ریبرندینگ غدیر رونمایی شد.*

🔺 این نشست کاربردی با استقبال گسترده مدیران و کارکنان شرکت سرمایه گذاری غدیر و شرکت های تابعه آن مواجه شده و می تواند گام مؤثری در تقویت روابط و همکاری های درون شبکه ای باشد.

8d45cef9 33b8 48df b060 10b844cfe4e5