تاریخ:
شنبه/۸ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

پرتلند نوع 5

مجموعه دفاعی در خط مقدم حل مشکلات کشور قرار دارد

🔺سردار سید مجید ابن‌الرضا، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)، در جریان بازدید از شرکت سیمان کردستان از ضرورت توجه ویژه به مسائل معیشتی کارکنان سخن گفت.

✍ به گزارش روابط عمومی هلدینگ سیمان غدیر، سردار ابن الرضا در ابتدای سخنان خود از گرامیداشت یاد شهدا و ضرورت شهیدانه زیستن و تبرک از حضور شهدا در زندگی صحبت کرد. وی گفت: «شهدا نعمت بزرگ الهی هستند و در صورت تحقق هماهنگی ها در خصوص دفن شهید در محوطه شرکت سیمان کردستان ان شالله باعث نزول خیرات و برکات الهی می‌شود.»

🔹دکتر ابن‌الرضا همچنین ضمن توصیه بر شناخت ظرفیت‌های کشور خصوصا در مناطق مختلف جغرافیایی و استفاده حداکثری از آن‌ها بر ضرورت بومی کردن فرآیندهای تولید در کنار تربیت نیروی کار متخصص بومی در این مناطق تاکید کرد.

🔸وی در ادامه از ظرفیت عظیم مجموعه وزارت دفاع خصوصا در حوزه مسکن جهت حل مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های رهبری صحبت کرد و گفت: مجموعه دفاعی کشور همواره در خط مقدم دفاع از منافع ملّی و حل مشکلات مردم قرار دارد.

🔹سردار سید مجید ابن‌الرضا در پایان سخنان خود، توجه به معیشت کارکنان را در صدر اولویت‌های مجموعه قرار داد و گفت: «باید با بالابردن بهره‌وری و کارآمدی، بهبود شرایط زندگی کارگران را تأمین کنیم.»

🔸 سردار ابن الرضا در جریان این سفر، از شرکت سیمان کردستان، شرکت آهک صنعتی کردستان و شرکت اعتماد ترابر گروس نیز بازدید کردند. .

🔹گفتنی است در این بازدید مهندس سلیمیان مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر و جمعی از مدیران ساتا و هلدینگ سیمان غدیر وی را همراهی کردند.