تاریخ:
شنبه/۸ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

پرتلند نوع 5

سیمان سپاهان صادر کننده نمونه استان اصفهان شد

✅ *برگ زرینی دیگر در لوح افتخارات شرکت سیمان سپاهان*

🔺 شرکت سیمان سپاهان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان موفق شد تا تندیس صادرکننده نمونه را کسب کند.

✍ به گزارش روابط عمومی سیمان سپاهان، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در روز سه‌شنبه ۶ تیرماه با حضور ضیغمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان توسعه تجارت، مسئولین استان اصفهان، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر استان برگزار شد.

🔹 در این مراسم که به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، سیمان سپاهان موفق شد تا تندیس صادرکننده نمونه استان اصفهان را کسب کند.تُناژ بالای محصولات صادر شده، مقاصد متنوع صادراتی، سیستم‌ها و روش‌های صادراتی مورد تایید، ساختار شرکت، سبد کامل محصولات و … از مهم‌ترین عوامل انتخاب شرکت سیمان سپاهان به عنوان صادرکننده نمونه و ممتاز استان اصفهان بوده است.

🔹 شرکت سیمان سپاهان در طول سال‌های گذشته و از زمانی که صادرات محصولاتش را آغاز کرده، هر ساله به تعداد مقاصد صادراتی خود افزوده و حضورش را در بازارهای جهانی توسعه داده است.

🔹 روند توسعه بازار محصولات سیمان سپاهان در بازارهای بین‌المللی همچنان با قدرت ادامه دارد و مقاصد صادراتی این شرکت، سال به سال افزایش می‌یابد.

🔸 گفتنی است مدیرعامل شرکت سیمان سپاهان این تندیس را به پرسنل شرکت تقدیم کرد و گفت: این موفقیت حاصل تلاش مستمر و خستگی ناپذیر کارکنان است و بدون شک اگر همت و تلاش بی شائبه تک تک اعضای خانواده بزرگ سیمان سپاهان به ویژه کارکنان سخت کوش نبود، این موفقیت به دست نمی‌آمد و امیدوارم بتواند سرآغاز حرکت جدید در این شرکت باشد.

b90754e6 79a0 4319 8c8f 669f51e568f5