تاریخ:
شنبه/۸ اردیبهشت/۱۴۰۳
ساعت:

پرتلند نوع 5

تجلیل از بانوان شاغل شرکت سیمان سپاهان به مناسبت گرامیداشت مقام مادر و روز زن

✍️ به گزارش روابط عمومی سیمان سپاهان، به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن، طی مراسمی روز چهارشنبه 13 دیماه 1402 با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت از بانوان شاغل در شرکت تجلیل بعمل آمد.

🔹 سید امیر اطهری معاونت اداری و منابع انسانی شرکت سیمان سپاهان، ضمن تبریک خجسته میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، از زحمات بانوان همکار در مجموعه شرکت تقدیر نمود و سخنانی در توصیف جایگاه و ارزشهای اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) و ضرورت الگو گرفتن از ایشان در همه شئونات زندگی، بیان کرد.

🔹 وی افزود:جایگاه و مقام زن در اسلام و در تاریخ این مرز و بوم همواره والا و دارای ارزش بوده و همیشه زنان بعنوان بنیان‌های خانواده مورد تکریم و ارزش قرار دارند.

🔷 در پایان این مراسم معاونت فنی و تولید شرکت ضمن آرزوی توفیقات روز افزون در تمامی امور زندگانی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه الشریف) و تحت عنایات خاصه حضرت زهرا (سلام الله علیها) از درگاه حضرت سبحان برای همه بانوان و همکاران در مجموعه سیمان سپاهان ، با اهداء شاخه گل از پرسنل بانوی شاغل تقدیر بعمل آورند.

 5953e604 667a 412e af55 2ea3e073966b